Krótka lista agencji w przetargu Polskiego Związku Koszykówki
12.06.2008, 07:41
Siedem z jedenastu agencji reklamowych przeszło do drugiego etapu przetargu na przygotowanie i przeprowadzenie działań promujących mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn Eurobasket 2009, które zorganizuje Polski Związek Koszykówki.
Wybrane podmioty to: konsorcjum reprezentowane przez agencję Ciszewski PR, Sport Media, Polish Sport Promotion, MM Communication, Media Sport, World Media i Grupa Eskadra. Zwycięzca odpowiedzialny będzie m.in. za przygotowanie planu konkursu na maskotkę rozgrywek, obsługę sponsorską, promocję Eurobasket 2009 podczas meczów ligowych, w tym kreację i realizację kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Termin rozpoczęcia akcji promocyjnej ustalono na 1 września br. Do dalszego etapu przetargu nie zaklasyfikowały się: Sport Mega Marketing, Takefive, Sport Management Polska i Zero 2.(DOK, 12.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










