Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krótka lista agencji w przetargu Polskiego Związku Koszykówki

Siedem z jedenastu agencji reklamowych przeszło do drugiego etapu przetargu na przygotowanie i przeprowadzenie działań promujących mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn Eurobasket 2009, które zorganizuje Polski Związek Koszykówki.

Wybrane podmioty to: konsorcjum reprezentowane przez agencję Ciszewski PR, Sport Media, Polish Sport Promotion, MM Communication, Media Sport, World Media i Grupa Eskadra. Zwycięzca odpowiedzialny będzie m.in. za przygotowanie planu konkursu na maskotkę rozgrywek, obsługę sponsorską, promocję Eurobasket 2009 podczas meczów ligowych, w tym kreację i realizację kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Termin rozpoczęcia akcji promocyjnej ustalono na 1 września br. Do dalszego etapu przetargu nie zaklasyfikowały się: Sport Mega Marketing, Takefive, Sport Management Polska i Zero 2.

(DOK, 12.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.