Deutsche Bank chce dotrzeć do inwestorów liczących na wzrost cen pszenicy i surowców
12.06.2008, 07:35
Deutsche Bank PBC prowadzi kampanią wspierającą sprzedaż nowego produktu strukturyzowanego Db Gwarancja - Mix Surowców.
Produkt Deutsche Bank wprowadził wraz z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Europa. Jest oparty na indeksach pszenicy i czterech surowców, na które wzrasta światowy popyt. Kampania reklamowa będzie prowadzona do 26 czerwca, w okresie subskrypcji produktu. W ramach tych działań emitowane są 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVN 24. Przygotowano także reklamę prasową (dodatek "Moje pieniądze" w ”Rzeczpospolitej”). Działania w prasie i telewizji będą wspierane kampanią w wyszukiwarkach internetowych, przekierowującą na stronę internetową opisującą inwestycję. Kampanię realizują agencją Testardo i dom mediowy Macroscope OMD.(MŁ, 12.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










