Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Deutsche Bank chce dotrzeć do inwestorów liczących na wzrost cen pszenicy i surowców

Deutsche Bank PBC prowadzi kampanią wspierającą sprzedaż nowego produktu strukturyzowanego Db Gwarancja - Mix Surowców.

Produkt Deutsche Bank wprowadził wraz z Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie Europa. Jest oparty na indeksach pszenicy i czterech surowców, na które wzrasta światowy popyt. Kampania reklamowa będzie prowadzona do 26 czerwca, w okresie subskrypcji produktu. W ramach tych działań emitowane są 8-sekundowe billboardy sponsorskie w TVN 24. Przygotowano także reklamę prasową (dodatek "Moje pieniądze" w ”Rzeczpospolitej”). Działania w prasie i telewizji będą wspierane kampanią w wyszukiwarkach internetowych, przekierowującą na stronę internetową opisującą inwestycję. Kampanię realizują agencją Testardo i dom mediowy Macroscope OMD.

(MŁ, 12.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.