Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec w promocji piwa Desperados wykorzystuje trójwymiarowe graffiti

Do końca czerwca br. potrwa niestandardowa kampania piwa Desperados (Grupa Żywiec).

W całej Polsce na parkingach przy hipermarketach, centrach handlowych i sieciach kin Cinema City trwają akcje marketingu bezpośredniego: malowane są trójwymiarowe graffiti przedstawiające wyłaniającą się z pękniętego chodnika butelkę Desperados z jaszczurką – symbolem marki oraz hasłem reklamowym: ”Smak piwa, dzikość tequili”. Za kreację i realizację akcji odpowiada ARBOmedia Polska.

(DOK, 12.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.