Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Crunchips stawia na wakacyjne kampanie marketingu bezpośredniego

Producent solonych przekąsek The Lorenz Bahlsen Snack-World wspiera kampanią marketingu bezpośredniego promocję chipsów marki Crunchips.

Akcja prowadzona jest pod hasłem ”Jest Crunchips, jest impreza” i skierowana jest głównie do osób w wieku 16-29 lat. W 18 miastach kraju (m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Katowicach) stanęły policyjne polonezy i patrole marki Crunchips. Do końca czerwca br. będą wymierzać kary za brak uśmiechu – mandat w formie ulotki i paczkę chipsów. W lipcu kampania przeniesie się do kurortów nadmorskich (m.in. Hel, Jastarnia, Rewal, Władysławowo, Chłapowo, Jastrzębia Góra, Kołobrzeg, Międzyzdroje, Łeba, Mielno). Uzupełnieniem działań jest kampania internetowa (m.in. Tlen.pl, Gadu-Gadu). Zakup mediów powierzono firmie Beyond Interactive (MediaCom). Za działania ambientowe odpowiada agencja reklamowa Harder & Harder.

(DOK, 12.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.