Crunchips stawia na wakacyjne kampanie marketingu bezpośredniego
12.06.2008, 07:33
Producent solonych przekąsek The Lorenz Bahlsen Snack-World wspiera kampanią marketingu bezpośredniego promocję chipsów marki Crunchips.
Akcja prowadzona jest pod hasłem ”Jest Crunchips, jest impreza” i skierowana jest głównie do osób w wieku 16-29 lat. W 18 miastach kraju (m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Katowicach) stanęły policyjne polonezy i patrole marki Crunchips. Do końca czerwca br. będą wymierzać kary za brak uśmiechu – mandat w formie ulotki i paczkę chipsów. W lipcu kampania przeniesie się do kurortów nadmorskich (m.in. Hel, Jastarnia, Rewal, Władysławowo, Chłapowo, Jastrzębia Góra, Kołobrzeg, Międzyzdroje, Łeba, Mielno). Uzupełnieniem działań jest kampania internetowa (m.in. Tlen.pl, Gadu-Gadu). Zakup mediów powierzono firmie Beyond Interactive (MediaCom). Za działania ambientowe odpowiada agencja reklamowa Harder & Harder.(DOK, 12.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










