Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PRO Media House przygotował kampanię marki Delsey

Dom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanię reklamową marki walizek podróżnych Delsey.

Na zlecenie Polskiej Grupy Słoń Torbalski, dystrybutora marki Delsey, PRO Media House zaplanował i zakupił działania w prasie: tygodnikach opiniotwórczych, czasopismach biznesowych, prasie luksusowej. Celem kampanii, trwającej do końca sierpnia 2008 roku, jest zwiększenie świadomości marki i wsparcie sprzedaży w sezonie letnim. Kreacja wykorzystana w kampanii została zaadaptowana z międzynarodowych działań reklamowych i pochodzi z centrali Delsey w Paryżu.

(MŁ, 11.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.