Złoto konkursu Art Directors Clubs dla ”Niezłego kanału”
Reklamowy serial animowany ”Niezły kanał” produkowany przez Canal+ i realizowany przez studio Platige Image zdobył złoto na prestiżowym konkursie Art Directors Clubs (ADC) of Europe.
Polski projekt znalazł się w gronie 29 zdobywców nagród pierwszego stopnia. ”Niezły kanał” to zabawna opowieść o rodzinie Plusiaków, która występuje w kultowym serialu telewizyjnym. Technika wykorzystana do realizacji serialu jest połączeniem tradycyjnie wykonanej scenografii oraz animacji 3D. Wśród 120 nominacji (nagroda drugiej kategorii) znalazło się pięć polskich prac zrealizowanych przez agencje: Grey Worldwide (dla Procter & Gamble), Scholz & Friends Warszawa (dla Mercedes-Benz Polska), 180 Heartbeats (dla Perfetti Van Melle), Click5 (dla Ecco Shoes) oraz DDB Warszawa (dla Kompanii Piwowarskiej). Do tegorocznego konkursu zakwalifikowano 950 prac. Najwięcej złotych trofeów (13) oraz Grand Prix tegorocznej edycji konkursu zdobyły agencje niemieckie.(LL, 10.06.2008)










