Pracownicy Clear Channel swoimi twarzami promują tablice formatu 6 x 3
10.06.2008, 08:16
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła pod hasłem ”SuperNet wspiera najlepiej” kampanię promocyjną sieci nośników formatu 6 x 3 m.
W kampanii wykorzystano wizerunki pracowników działu sprzedaży firmy, którzy rekomendują ten format. Kampania obejmuje mailing pocztowy i internetowy, reklamy w prasie oraz działania PR. – Sieć SuperNet 6 x 3 jest jednym z naszych flagowych produktów, a kampania ma budować jakościowe skojarzenia z tą marką. Wykorzystanie pracowników działu sprzedaży jako głównego elementu kreacji wynika przede wszystkim z tego, że to oni są w stałym kontakcie z klientami i ich rekomendacja jest ogromną wartością. Ponadto wizerunek pracowników firmy w reklamach na pewno będzie zaskakiwał – mówi Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwoju biznesu Clear Channel Poland. Kampania jest skierowana do obecnych i potencjalnych klientów firmy: domów mediowych i klientów bezpośrednich. Działania potrwają do końca września. SuperNet 6 x 3 to sieć miejska. Nośniki są zlokalizowane przy głównych trasach komunikacyjnych, w centrach miast i w otoczeniu centrów handlowych. W dwa lata po wprowadzeniu na rynek sieć ma w sumie prawie 2 tys. powierzchni. Firma podaje, że w 2007 roku zanotowała 80-procentowy wzrost liczby kampanii na tych nośnikach w stosunku do 2006 roku.(TW, 10.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










