Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną wpływy reklamowe telewizji komercyjnych wzrosły, a TVP spadły

Wiosną główne telewizje komercyjne zwiększyły przychody ze sprzedaży czasu reklamowego, a wpływy anten Telewizji Polskiej SA spadły.

Liderem pozostał Polsat, który od 1 marca do 31 maja uzyskał z reklam 812,7 mln zł (o 25 proc. więcej niż w tym okresie ub.r.). Przychody TVN-u wyniosły zaś 784,4 mln zł (wzrost o 25 proc.), TVP 1 – 391,8 mln zł (spadek o 13 proc.), a TVP 2 – 279 mln zł (spadek o 16 proc.). Polsat pokazał wiosną najwięcej spotów reklamowych – 61,1 tys. (aż o 18 proc. więcej niż w ub.r.). TVN wyemitował ich 55,1 tys. (wzrost o 3 proc.), Dwójka – 31,9 tys. (wzrost o 4 proc.), a Jedynka – 30,4 tys. (5 proc. mniej niż w ub.r.). Dane: AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, bez rabatów).

(RUT, 09.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.