Dzienniki regionalne nadal tracą
06.06.2008, 08:26
Wszystkie z dziesiątki najlepiej sprzedających się dzienników regionalnych zanotowały w kwietniu br. spadek sprzedaży w porównaniu z kwietniem 2007 – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na pozycję lidera prasy regionalnej wrócił ”Polska Dziennik Zachodni”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 87 056 egz. (spadek o 6,22 proc. wobec kwietnia ub.r.). Drugie miejsce zajmuje ”Gazeta Pomorska” - 82 934 egz. (spadek o 5,28 proc.), trzeci jest ”Polska Głos Wielkopolski” - 51 987 egz. (spadek o 3,09 proc.). Na czwartej pozycji znalazł się ”Express Ilustrowany”, którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 51 073 egz. (spadek o 4,19 proc.). Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce zajmują: ”Polska Dziennik Bałtycki” - 49 661 egz. (spadek o 5,8 proc.), ”Polska Dziennik Łódzki – 47 257 egz. (spadek o 6,24 proc.), ”Dziennik Polski” - 45 202 egz. (spadek o 9,55 proc.) i ”Gazeta Lubuska” - 44 088 egz. (spadek o 8,52 proc.). Dziesiątkę zamykają: ”Głos – Dziennik Pomorza” - 40 760 egz. (spadek o 6,19 proc.) i ”Echo Dnia” - 36 976 egz. (spadek o 13,38 proc.)(MAG, 06.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










