Zmiany w Radzie Reklamy
Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowy zarząd, komisję rewizyjną i rozszerzyło skład Komisji Etyki Reklamy z 16 do 31 osób.
Do związku zostały przyjęte dwa stowarzyszenia – Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Polski Przemysł Spirytusowy. Prezesem zarządu Rady Reklamy został Paweł Tyszkiewicz, dyrektor Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Przez ostatnie dwa lata był członkiem zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Od 2003 roku zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, jest członkiem zarządu ZKDP. W skład zarządu związku weszli również: Małgorzata Faraś, prezes Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka, Krzysztof Albrychiewicz, dyrektor ds. planowania strategicznego G7, Jacek Barankiewicz, wiceprezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy, Rafał Parczewski, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka. W komisji rewizyjnej będą zasiadać: Grzegorz Kurowski, dyrektor współzarządzający agencji interaktywnej Hypermedia, Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Paweł Wiśniewski, associate marketing director Procter & Gamble DS Polska. Ponadto zdecydowano o powiększeniu składu Komisji Etyki Reklamy z 16 do 31 osób. Decyzja jest spowodowana coraz większą ilością spraw rozpatrywanych przez KER (w 2007 roku wpłynęło 121 skarg, a od stycznia do maja br. już ponad 400). Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy odpowiada za samoregulację w dziedzinie reklamy. Działalność związku opiera się na Kodeksie Etyki Reklamy, który określa standardy komunikacji marketingowej. Członkami Rady Reklamy są organizacje branżowe skupiające reklamodawców, media, agencje reklamowe i domy mediowe.(TW, 06.06.2008)










