Po raz drugi przyznano PRotony
Wczoraj po raz drugi przyznano nagrody w konkursie PRotony dla osób wyznaczających standardy w branży public relations. Organizatorem konkursu jest portal branżowy PRoto.pl.
W kategorii osoba/zespół w firmie PR nagrodę otrzymał Ryszard Solski, prezes agencji Solski Burson-Marsteller. W kategorii osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji nagrodę zdobyła Karolina Horoszczak z Ikea Polska. PRotona w kategorii osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej otrzymali: ks. Jacek Dziel, Anna Nawrocka i Lucyna Muniak z Caritas Archidiecezji Gnieźnieńskiej. W kategorii rzecznik prasowy zwyciężyła Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Natomiast w kategorii osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR nagroda powędrowała do Piotra Czarnowskiego, prezesa agencji First PR, który otrzymał też specjalną nagrodę publiczności. PRotony są przyznawane przez powołaną przez serwis PRoto.pl Akademię Ekspertów PR złożoną z osób zajmujących się public relations.(MAG, 06.06.2008)










