Promocja setnego numeru "?Dlaczego"
Czerwcowy numer miesięcznika studenckiego "?Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group SA) jest 100. wydaniem pisma i jednocześnie jego numerem urodzinowym (ukazuje się na rynku od 10 lat). Z tego powodu wydawca przygotował kampanię promocyjną.
Reklamy pojawią się w sieci kin Multikino, Cinema City oraz w Kinotece na monitorach przy kasach, plakatach i spotach dźwiękowych w holach. Promocja obejmie też radio (sieci RMF Maxxx, Planeta FM i Roxy FM) oraz Internet (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl, Mojageneracja.pl, Filmweb.pl, Stopklatka.pl, Pino.pl, Korba.pl, Sport24.pl). Czerwcowe wydanie trafiło do sprzedaży w standardowym nakładzie (65 tys. egz.) i dwóch wersjach cenowych: z płytą DVHD z wybranymi filmami z serwisu 100klatka.pl (6,99 zł) i bez gadżetu (5,99 zł).(AW, 05.06.2008)










