Euro RSCG 4D i Sensors zaprojektowały maskotkę Polski na Expo 2008
05.06.2008, 07:43
Agencja marketingu zintegrowanego Euro RSCG 4D wraz z agencją PR Euro RSCG Sensors zaprojektowały maskotkę Polski na międzynarodową wystawę Expo 2008.
Apolonia – bo takie nadano jej imię – to dziewczynka w niebieskiej sukience. Ubiór i kształt maskotki nasuwają skojarzenie z kroplą wody, nawiązując do hasła wystawy: ”Woda i zrównoważony rozwój”. Expo 2008 zacznie się w Saragossie 14 czerwca br. Dzień Polski przewidziano na 6 lipca br. Ekspozycję przygotowuje, na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Głównym celem jest przedstawienie Polski jako atrakcyjnego miejsca dla inwestorów zagranicznych.(DOK, 05.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










