Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Euro RSCG 4D i Sensors zaprojektowały maskotkę Polski na Expo 2008

Agencja marketingu zintegrowanego Euro RSCG 4D wraz z agencją PR Euro RSCG Sensors zaprojektowały maskotkę Polski na międzynarodową wystawę Expo 2008.

Apolonia – bo takie nadano jej imię – to dziewczynka w niebieskiej sukience. Ubiór i kształt maskotki nasuwają skojarzenie z kroplą wody, nawiązując do hasła wystawy: ”Woda i zrównoważony rozwój”. Expo 2008 zacznie się w Saragossie 14 czerwca br. Dzień Polski przewidziano na 6 lipca br. Ekspozycję przygotowuje, na zlecenie Ministerstwa Gospodarki, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Głównym celem jest przedstawienie Polski jako atrakcyjnego miejsca dla inwestorów zagranicznych.

(DOK, 05.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.