Heyah zareklamuje pięć usług do wyboru i tańsze połączenia z Białorusią i Wietnamem
05.06.2008, 07:41
Wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową ofertę marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa).
W tym miesiącu rozpocznie się też kampania promująca ofertę ”Razom 2.0” Heyah, czyli tanie połączenia międzynarodowe z Polski na Białoruś i do Wietnamu. Wprowadzona dziś oferta ”Przebieraj. Wybieraj” daje użytkownikom do wyboru pięć nowych usług: ”wybrany numer”, ”taniej do wszystkich”, ”wieczory i łikendy”, ”300 SMS-ów do wszystkich”, ”nowy pakiet całodobowy”. Oferta zostanie wsparta kampanią reklamową (potrwa co najmniej do końca wakacji ) w stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN, MTV Polska, VH1, Viva Polska), w Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w punktach sprzedaży. Spoty będą prezentowały jedną z pięciu usług i ogólnie informowały o ofercie. Trzeci raz (po kampaniach pakietów całodobowych i ”W Heyah pakujemy najlepiej”) wykorzystano linię kreatywną z prezenterką i prezenterem, którego gra aktor Krzysztof Franieczek. Przedstawiciele operatora zapewniają, że kreacja jest jedną z najlepiej przyjętych przez klientów. Kampanię przygotował zespół marketingu Heyah, agencje G7 i Engine oraz dom mediowy Optimum Media OMD. Natomiast oferta ”Razom 2.0” Heyah jest przeznaczona dla Białorusinów i Wietnamczyków mieszkających w Polsce, ale mogą z niej korzystać wszyscy użytkownicy. Minuta rozmowy z Białorusią kosztuje 99 groszy, z Wietnamem - 68 groszy brutto. Tańsze połączenia będą reklamowane przede wszystkim na nośnikach reklamy zewnętrznej zlokalizowanych m.in. w okolicach ambasad i konsulatów wymienionych krajów oraz na Ukrainie, Białorusi i w Wietnamie. Kreację przygotowała agencja reklamowa S4. Media kupił Optimum Media OMD.(TW, 05.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










