Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ogólnopolska kampania edukacyjna o nowotworach układu odpornościowego

”Zdemaskuj chłoniaka” – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania edukacyjna Stowarzyszenia Wspierającego Chorych na Chłoniaki ”Sowie Oczy” i firmy Roche.

W 10 miastach Polski, m.in. w Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Katowicach, Warszawie i Poznaniu, zaplanowano imprezy z udziałem mimów i dystrybucję materiałów POS. Celem akcji jest wzrost wiedzy o chłoniakach, czyli ponad 35 rodzajach chorób nowotworowych wynikających z osłabienia układu odpornościowego. Kampania ”Zdemaskuj chłoniaka” jest elementem międzynarodowej akcji przebiegającej pod hasłem ”Can You Spot Lymphoma?”, zainicjowanej w 2006 roku. W Polsce przy jej realizacji organizatorzy współpracują z agencją Rowland Communications. Akcja potrwa do 15 września br. – przypada wówczas Światowy Dzień Wiedzy o Chłoniakach.

(DOK, 05.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.