Mączka dyrektorem Eski Rock, stacja zmienia target po zwiększeniu zasięgu
03.06.2008, 08:41
Paweł Mączka został dyrektorem sieci Eska Rock (Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA). Wczoraj stacja poszerzyła zasięg na 18 miast i w związku z tym zmodyfikowała ramówkę oraz target.
Paweł Mączka był dotychczas dyrektorem sprzedaży w Radiu WAWa (też należy do ZPR-ów). W Esce Rock jest odpowiedzialny za całościowy nadzór nad programowym i reklamowym rozwojem sieci. Od wczoraj Eska Rock nadaje w 18 miastach – przejęła prawie wszystkie nadajniki Radia WAWa. Zasięg techniczny stacji obejmuje 10 mln osób. W związku z tym zmodyfikowała ramówkę: pasmo popołudniowe jest nastawione na zmotoryzowanych, wieczorne – na młodzież, w weekendy pojawi się program o nowej muzyce rockowej Roberta Zawiei. Do zespołu dołączył jako didżej Michał Cieślik (wcześniej w Radiu Eska). Po rozbudowaniu zasięgu stacji zaszły też zmiany w pozycjonowaniu. Profil słuchacza został poszerzony o osoby w wieku 35-40 lat, a core targetem są słuchacze w wieku 30-40 lat (wcześniej grupę docelową stanowiły osoby w wieku 20-35 lat). Wymieniono też całą oprawę dźwiękową. Poszerzenie zasięgu technicznego jest wsparte kampanią wizerunkową, obejmującą działania ATL oraz niestandardowe działania ambientowe. Kampania potrwa dwa miesiące i została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Grey Worldwide Warszawa. Eska Rock dotychczas nadawała jako sieć czterech stacji lokalnych w Warszawie, Łodzi, Poznaniu i Krakowie.(KRZ, 03.06.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










