Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza telewizyjna kampania Orange IMAX

Właściciel kin Orange IMAX Cinema City Poland rozpoczął pierwszą w historii kampanię telewizyjną.

Celem jest wsparcie wchodzącego na ekrany kin filmu ”Delfiny i wieloryby – plemiona oceanów”. Uzupełnieniem działań prowadzonych w telewizji są reklamy na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, radiu, metrze i akcje ambientowe na basenach w wybranych miastach kraju. Spoty telewizyjne i radiowe będące adaptacją materiałów międzynarodowej kampanii promocyjnej zostały przygotowane przez Pestka Production Daria Pawlewska. Przy kreacji współpracowano także z agencją Innova. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Pro Media House.

(DOK, 03.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.