Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła kampania tegorocznego Heineken Open’er Festival

Agencja reklamowa Grey oraz domy mediowe Media Concept i Zenithmedia realizują dla Grupy Żywiec SA kampanię promującą Open`er Festival 2008.

Sponsorem festiwalu jest od wielu lat marka Heineken, należąca do Grupy Żywiec. Impreza odbędzie się w Gdyni, w dniach 4-6 lipca. Celem akcji reklamowej, która potrwa do 30 czerwca jest nagłośnienie eventu. W ramach kampanii przygotowano reklamy do telewizji, prasy i Internetu. Działania obejmują także nośniki reklamy zewnętrznej w kilku największych miastach Polski.

(MŁ, 03.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.