Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 02, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Play reklamuje największy zasięg w Polsce

Pod hasłem ”Lepiej nie kłam, że nie było zasięgu” dziś rozpoczęła się kampania reklamowa sieci komórkowej Play (P4), która informuje, że Play ma największy zasięg w Polsce.

15-sekundowy spot przedstawia w zabawny sposób historię mężczyzny, który po powrocie do domu próbuje wmówić swojej partnerce, że był poza zasięgiem. Film sugeruje, że w Play na wymówkę o słabym zasięgu nikt się już nie nabierze. Oprócz telewizji kampania obejmie też Internet. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain (Anna Łoskiewicz, Magda Paszewska, Jacek Izrailewski, Małgorzata Wesołowska i dyrektor kreatywna Asiya Malinowska). Media kupił dom mediowy ZenithOptimedia.

(TW, 02.06.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.