Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

JWT wprowadza Mazdę

Agencja reklamowa JWT przygotowała kampanię samochodów marki Mazda. Jest to oficjalny launch tej marki na naszym rynku.

Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła działalność w Polsce w tym tygodniu. Dyrektorem marketingu w Mazda Motor Poland jest Sylwester Baczkowski. Wejście na rynek firma rozpoczęła od kampanii promującej Mazdę 6. Prowadzona jest ona pod hasłem ”Wyjedź z tłumu”. Reklamy można zobaczyć w telewizji, prasie, na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. Kampania została przygotowana zgodnie z globalną strategią Mazdy. Wykorzystuje ona motyw ”Zoom-Zoom” – tak dział marketingu firmy nazywa naturalną skłonność do zabawy i ruchu. Zgodnie z zamysłem twórców kampanii z takimi cechami chce się też kojarzyć marka Mazda. Stąd hasło ”Zoom-Zoom” pojawia się jako główny motyw w jej reklamach. Po kampanii Mazdy 6 wkrótce ruszą także kolejne działania. Domem mediowym Mazdy jest MindShare Polska.

(MŁ, 31.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.