JWT wprowadza Mazdę
31.05.2008, 06:00
Agencja reklamowa JWT przygotowała kampanię samochodów marki Mazda. Jest to oficjalny launch tej marki na naszym rynku.
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła działalność w Polsce w tym tygodniu. Dyrektorem marketingu w Mazda Motor Poland jest Sylwester Baczkowski. Wejście na rynek firma rozpoczęła od kampanii promującej Mazdę 6. Prowadzona jest ona pod hasłem ”Wyjedź z tłumu”. Reklamy można zobaczyć w telewizji, prasie, na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej i w Internecie. Kampania została przygotowana zgodnie z globalną strategią Mazdy. Wykorzystuje ona motyw ”Zoom-Zoom” – tak dział marketingu firmy nazywa naturalną skłonność do zabawy i ruchu. Zgodnie z zamysłem twórców kampanii z takimi cechami chce się też kojarzyć marka Mazda. Stąd hasło ”Zoom-Zoom” pojawia się jako główny motyw w jej reklamach. Po kampanii Mazdy 6 wkrótce ruszą także kolejne działania. Domem mediowym Mazdy jest MindShare Polska.(MŁ, 31.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










