Mobilking rusza z kampanią
30.05.2008, 08:05
W poniedziałek rozpocznie się kolejna odsłona kampanii reklamowej wirtualnej sieci komórkowej Mobilking. Operator ogłosił, że trzy miesiące po starcie ma 45 tys. aktywnych klientów.
Przedstawiciele operatora podkreślają, że pod względem liczby klientów Mobilking zajmuje piąte miejsce wśród wszystkich operatorów (zaraz za czterema stacjonarnymi) i pierwsze wśród operatorów wirtualnych. Mobilking powołuje się jednak na dane GUS-u z końca marca br., w których wszyscy pozostali operatorzy wirtualni mają łącznie 54 tys. klientów. W wynikach GUS-u nie uwzględniono także wirtualnej sieć Carrefoura – Mova, która pojawiła się na rynku w kwietniu. Mobilking do końca tego roku chce mieć 200 tys. klientów. Reklamy firmy będą emitowane w telewizji (m.in. Polsat, TVN), w prasie codziennej i magazynach dla mężczyzn oraz Internecie. Wzmocnieniem działań będą materiały reklamowe w punktach sprzedaży (sieci sklepów Żabka i Auchan, sklepy obsługiwane przez Connex, Kolporter, Lekkerland i TeleTorium, łącznie 25 tys. punktów sprzedaży). Kreację przygotowała agencja reklamowa Kaspen z Czech, a media kupił dom mediowy MindShare Polska. Kampania potrwa do końca czerwca. Mobilking jest ponadto zainteresowany sponsoringiem sportowym kolejnych dyscyplin. Jest już sponsorem wspomagającym ligi żużlowej Speedway Ekstraligi. – Rozważamy sponsorowanie innych męskich dyscyplin, zwłaszcza sportów walki – mówi Adam Kucza, PR manager Mobilking.(TW, 30.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










