Winterfresh organizuje niestandardową akcję
30.05.2008, 08:02
Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała niestandardową akcję ”Międzynarodowy dzień zbliżenia Winterfresh” (Wrigley Poland).
W ramach akcji, organizowanej dla producenta gumy do żucia, 5 czerwca nazwano ”Międzynarodowym dniem zbliżenia”. – Od roku namawialiśmy klienta na tę akcję. W niestandardowy sposób chcemy dotrzeć do konsumentów marki Winterfresh, czyli głównie młodych ludzi. Tradycyjna reklama trafia do nich tylko w ograniczony sposób, dlatego trzeba szukać nowych form dotarcia – wyjaśnia Artur Sztarbało, senior account manager w BBDO Warszawa. W ramach akcji stworzono manifest, w którym jej organizatorzy nawołują do nawiązania 5 czerwca rozmowy, przyjaźni, przelotnych romansów. O akcji informuje kampania w telewizji oraz radiu. Powstała także dedykowana akcji strona mdz.org.pl. Na uczelniach, basenach i w miejscach, gdzie spotykają się młodzi ludzie, pojawiły się plakaty i wlepki. Poza tym 5 czerwca zorganizowane będą eventy, m.in. w miastach staną ławki zbliżeń i licznik, który będzie liczył osoby przyłączające się do akcji. Ponadto ukaże się pierwszy numer magazynu ”Świeży” - połączenie czasopisma i gry. Będzie on dystrybuowany w kafejkach i knajpkach chętnie odwiedzanych przez młodzież. – Gdy zostanie dobrze przyjęty, to jego wydawanie będzie kontynuowane. Ma to być półrocznik – wyjaśnia Sztarbało. Oprócz BBDO akcję i kampanię obsługują ARBO Interactive i ARBO Ambient, Tequila Polska.(MAZ, 30.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










