Raiffeisen Bank: nie żeń się, by zdobyć kapitał
30.05.2008, 08:01
Rusza kolejna odsłona wizerunkowej kampanii Raiffeisen Bank Polska SA z udziałem Jerzego i Macieja Stuhrów.
Od 1 czerwca w ogólnopolskiej telewizji będzie emitowany spot ”Ślub”. Jest to kontynuacja kampanii pod hasłem ”Bank Ludzi Przedsiębiorczych”. Celem działań jest budowanie wizerunku banku jako partnera, który ułatwia życie ludziom przedsiębiorczym. Podobnie jak w poprzednim spocie Maciej Stuhr jest głównym bohaterem, a jego ojciec reżyserem i lektorem. 30-sekundowy, czarno-biały film oraz reklamy w prasie i w Internecie to pomysł agencji reklamowej Opus B. Autorem zdjęć jest Paweł Edelman. Za produkcję odpowiadało Studio Odeon. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD.(MŁ, 30.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










