Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 29, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

20,8 mln zł wpływów reklamowych przy serialu TVN-u "39 i pół"

Przychody cennikowe ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu TVN-u "39 i pół" wyniosły 20,8 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane bez rabatów).

Serial był emitowany od 4 marca do 27 maja we wtorki o godz. 21.30. Co tydzień gromadził średnio 3,2 mln widzów, dając stacji 24,31 proc. średniego udziału w rynku. TVN wyprzedził w tym paśmie inne anteny ogólnopolskie. Polsat miał bowiem 19,70 proc. średniego udziału w rynku (pasmo filmowe), Jedynka – 18,27 proc. (sport, pasmo filmowe, program ”Misja specjalna”), a Dwójka – 16,68 proc. (”Ekspres reporterów”, pasmo filmowe). Dwa razy jednak z TVN-em wygrała Jedynka: 13 i 27 maja. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) serial miał 29,26 proc. udziału w rynku. TVN planuje kontynuację ”39 i pół”.

(RUT, 29.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.