20,8 mln zł wpływów reklamowych przy serialu TVN-u "39 i pół"
29.05.2008, 08:11
Przychody cennikowe ze sprzedaży czasu reklamowego przy serialu TVN-u "39 i pół" wyniosły 20,8 mln zł – wynika z danych AGB Nielsen Media Research (dane bez rabatów).
Serial był emitowany od 4 marca do 27 maja we wtorki o godz. 21.30. Co tydzień gromadził średnio 3,2 mln widzów, dając stacji 24,31 proc. średniego udziału w rynku. TVN wyprzedził w tym paśmie inne anteny ogólnopolskie. Polsat miał bowiem 19,70 proc. średniego udziału w rynku (pasmo filmowe), Jedynka – 18,27 proc. (sport, pasmo filmowe, program ”Misja specjalna”), a Dwójka – 16,68 proc. (”Ekspres reporterów”, pasmo filmowe). Dwa razy jednak z TVN-em wygrała Jedynka: 13 i 27 maja. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) serial miał 29,26 proc. udziału w rynku. TVN planuje kontynuację ”39 i pół”.(RUT, 29.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










