Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gwiazdy tańczą na lodzie" w TVP 2 – 12,7 mln zł

Druga edycja programu rozrywkowego "Gwiazdy tańczą na lodzie" Dwójki miała mniejszą widownię i mniejsze wpływy reklamowe, niż pierwsza.

Cennikowe wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 12,7 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów) – o 38 proc. mniej, niż przy edycji jesiennej. Emitowany od 7 marca do 23 maja show gromadził średnio 3 mln widzów – o 33 proc. mniej, niż jesienią ub.r. W czasie nadawania programu ”Gwiazdy tańczą na lodzie” Dwójka była jednak liderem rynku. Jej udział wyniósł średnio 22,58 proc., podczas gdy inne stacje (emitowały pasma filmowe) miały odpowiednio: TVN - 21,11 proc., TVP 1 - 19,48 proc., a Polsat - 14,96 proc. Zdarzały się jednak wieczory, kiedy Dwójka ustępowała konkurencji – TVN-owi, Jedynce, a nawet Polsatowi. Zwycięzcami programu zostali Aleksandra Szwed i Sławomir Borowiecki. TVP 2 nie planuje kolejnej edycji. Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 27.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.