"Gwiazdy tańczą na lodzie" w TVP 2 – 12,7 mln zł
Druga edycja programu rozrywkowego "Gwiazdy tańczą na lodzie" Dwójki miała mniejszą widownię i mniejsze wpływy reklamowe, niż pierwsza.
Cennikowe wpływy ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 12,7 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów) – o 38 proc. mniej, niż przy edycji jesiennej. Emitowany od 7 marca do 23 maja show gromadził średnio 3 mln widzów – o 33 proc. mniej, niż jesienią ub.r. W czasie nadawania programu ”Gwiazdy tańczą na lodzie” Dwójka była jednak liderem rynku. Jej udział wyniósł średnio 22,58 proc., podczas gdy inne stacje (emitowały pasma filmowe) miały odpowiednio: TVN - 21,11 proc., TVP 1 - 19,48 proc., a Polsat - 14,96 proc. Zdarzały się jednak wieczory, kiedy Dwójka ustępowała konkurencji – TVN-owi, Jedynce, a nawet Polsatowi. Zwycięzcami programu zostali Aleksandra Szwed i Sławomir Borowiecki. TVP 2 nie planuje kolejnej edycji. Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 27.05.2008)










