Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 26, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja IQ Marketing zdobyła budżet BTL Škoda Auto Polska

Agencja marketing services IQ Marketing wygrała przetarg na działania marketingu bezpośredniego Škoda Auto Polska.

W ostatnim etapie przetargu IQ Marketing pokonała trzy inne agencje. Były to: Great Open House, GPD Advertising i Peppermint, z którą koncern współpracował do tej pory. Do zadań IQ Marketing należy kreacja i realizacja kampanii BTL, które będą towarzyszyły wprowadzeniu na polski rynek nowego modelu Superb. Pierwszą kampanię zaplanowano na jesień br.

(DOK, 26.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.