Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 23, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy agencje pozostały w przetargu BTL Kraft Foods Polska

Trzy agencje znalazły się na krótkiej liście przetargu organizowanego przez Kraft Foods Polska na obsługę działań BTL.

Są to: Great Open House, Polymus Integrated Communication i JWT. Jednej z nich Kraft Foods Polska powierzy obsługę akcji BTL, ze szczególnym uwzględnieniem promocji konsumenckich. Umowa ze zwycięską agencją ma zostać podpisana na trzy lata. Do dalszego etapu przetargu nie przeszły: Grupa Leonardo, Impresariat Karlsbad, PMI Combera, Schulz i Tequila, Freszlab. Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano w pierwszej połowie br. Kraft Foods Polska szuka agencji do obsługi budżetu marketingu bezpośredniego od marca ub.r.

(DOK, 23.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.