Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Men At Work opracuje logo Poznania

Poznańska agencja Men At Work zwyciężyła w konkursie ogłoszonym przez Urząd Miasta Poznania na projekt logo Poznania. Ma promować jego kandydaturę na Europejską Stolicę Kultury 2016.

Zwycięski projekt przedstawia obraz składający się z różnokolorowych pikseli, w które wpisano białego koziołka – symbol miasta. Pod nim umieszczono napis: ”Poznań 2016. Europejska Stolica Kultury”. Pracę wyłoniono w drugim etapie konkursu, do którego zaproszono tylko agencje reklamowe. Na pierwszy etap – miał charakter otwarty – nadesłano łącznie 21 prac.

(DOK, 20.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.