Dział: PRASA

Dodano: Maj 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniejszy format poprawił sprzedaż "Elle"

Jak wynika z danych własnych Burda Media Polska, marcowe i kwietniowe wydanie miesięcznika "Elle" sprzedały się w odpowiednio 97 i 93 tys. egz. Były to dwa z trzech numerów pisma, na których wydawca testował mniejszy format, tzw. travel size.

Marcowy i kwietniowy ”Elle” ukazały się w nakładzie zwiększonym do 200 tys. egz. (zazwyczaj ok. 130 tys.). Dodatkowe 70 tys. było w formacie travel size (167 x 223 mm) w cenie 4,90 zł. Dostępny był też numer w standardowym rozmiarze (210 x 280 mm) i niezmienionej cenie (7,40 zł). Wydawca czeka jeszcze na ostateczne wyniki sprzedaży majowego wydania, by podjąć decyzję o ewentualnym przedłużeniu akcji lub wprowadzeniu na stale dwóch wersji pisma. Numer czerwcowy ukazał się tylko w dużym formacie. Podobnie będzie w lipcu. Średnia sprzedaż ogółem ”Elle” w styczniu i lutym br. wyniosła 63 468 egz. (dane ZKDP).

(AW, 20.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.