Krótka lista przetargu reklamowego Multikina
20.05.2008, 07:32
Trzy agencje przeszły do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową sieci kin Multikino.
Są to: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki i Grey Worldwide Warszawa. Do dalszego etapu postępowania nie przeszły: PZL, Euro RSCG Warsaw i Take Five, z którą Multikino współpracowało do tej pory. Zwycięska firma ma odpowiadać za opracowanie strategii, przygotowanie kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych na ten rok. Kampanie planowane są w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, choć niewykluczone, że obejmą także akcje marketingu bezpośredniego. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w najbliższych tygodniach.(DOK, TW, 20.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










