Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krótka lista przetargu reklamowego Multikina

Trzy agencje przeszły do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową sieci kin Multikino.

Są to: Peppermint, San Markos – Republika Dobrej Marki i Grey Worldwide Warszawa. Do dalszego etapu postępowania nie przeszły: PZL, Euro RSCG Warsaw i Take Five, z którą Multikino współpracowało do tej pory. Zwycięska firma ma odpowiadać za opracowanie strategii, przygotowanie kreacji i realizację ogólnopolskich kampanii wizerunkowych oraz wizerunkowo-produktowych zaplanowanych na ten rok. Kampanie planowane są w mediach tradycyjnych, w tym na nośnikach reklamy zewnętrznej, choć niewykluczone, że obejmą także akcje marketingu bezpośredniego. Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w najbliższych tygodniach.

(DOK, TW, 20.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.