Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 11, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Pani” wydzieliła dział promocji

Miesięcznik ”Pani” (AWR ”Wprost”) ma wydzielony dział promocji. Jego szefową została Anna Gnoińska.

Gnoińska do jesieni 2004 roku była dyrektor wydawniczą miesięcznika ”Glamour” (G+J Polska). W skład działu promocji ”Pani” wchodzi jeszcze Magdalena Kowalczyk, product manager. Zespół podlega bezpośrednio Paulinie Król, dyrektor marketingu AWR ”Wprost”. Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji AWR ”Wprost”, do tej pory odpowiedzialna za ”Panią”, ma się zająć przede wszystkim promocją tygodnika ”Wprost”. (AN)

(AN, 11.02.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.