Ruszyła kampania wizerunkowa radiowej Dwójki
19.05.2008, 08:29
W piątek rozpoczęła się kampania reklamowa Programu II Polskiego Radia. Jej celem jest poszerzenie grona dotychczasowych odbiorców.
Kampania ma formę tryptyku, a jej hasła to: ”Muzyka odmienia”, ”Piękno odmienia” oraz ”Idee odmieniają”. Motywem przewodnim pozostaje: ”Dwójka. Nowe fale kultury”. Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej, m.in. billboardy i citylighty w metrze, megabillboard na budynku Polskiego Radia oraz billboardy w dziesięciu miastach Polski. Reklamy pojawią się też w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Dziennik”, ”Wprost” i ”Polityka”), Internecie (Onet.pl), a na antenie Dwójki emitowane będą spoty radiowe. Z początkiem czerwca promocja ruszy także w telewizji – animowany film reklamowy autorstwa Magdaleny Wacławik emitowany będzie w TVP 1 i TVP 2 oraz w TVP Kultura. Kreację stworzył Paweł Miszewski, artysta plastyk, za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










