PZ Cussons po przerwie rozpoczął kampanię żeli Luksja
19.05.2008, 08:28
Po dłuższej przerwie PZ Cussons Polska SA, właściciel marki Luksja, rozpoczyna kampanię nowej linii tych kosmetyków.
Ostatnią większą kampanię marki producent realizował wiosną 2006 roku. Obecnie promowana jest linia żeli pod prysznic Luksja Rituals: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, którą PZ Cussons wprowadza na rynek. Firma chce poprzez kampanię podwoić swój udział w tym segmencie. Kampania rozpoczęła się w weekend. Spot w dwóch wersjach, 30- i 15- sekundowej, jest emitowany m.in. w TVP, TVN-ie, TV 4, TVN Siedem, Polsacie, TVN Style, Ale Kino! i Zone Club. Ponadto 6 czerwca kampania wystartuje w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu. Reklamy będą również w prasie, głównie kobiecej (”Naj”, ”Pani Domu”, ”Tina”, ”Viva!”, ”Świat Kobiety”, ”Claudia”, ”Cosmopolitan”, ”Twój Styl”, ”Voyage”). W fitness klubach oraz na pływalniach dystrybuowane będą próbki żeli. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia. Działania public relations realizuje Task Force Consulting.(MŁ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










