Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwójka zamiast TVN-u patronem Heineken Open’er Festival

TVP 2 został patronem medialnym imprezy, z którą związany był dotychczas TVN – Heineken Open’er Festival w Gdyni.

TVN w tym roku nie doszedł do porozumienia z organizatorami imprezy Grupą Żywiec, bo ich oczekiwania co do promocji festiwalu na antenie były dla stacji zbyt wygórowane. Sytuację wykorzystała Dwójka. Oprócz spotów promujących imprezę w czasie festiwalu (4–6 lipca) wyemituje kilka wejść studia festiwalowego i wywiady z wykonawcami.

(RUT)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.