Promocyjna cena ”Vivy!” ma poprawić sprzedaż magazynu
19.05.2008, 08:17
Najnowsze wydanie dwutygodnika ”Viva!” (Edipresse Polska SA) ukazało się w sprzedaży w promocyjnej cenie 1,99 zł (dotyczy wydania bez gadżetu, które zazwyczaj kosztuje 5,90 zł).
Jest to związane ze strategią wydawcy, który wspierając sprzedaż, co jakiś czas robi promocję cenową tego magazynu. Pismo dostępne jest też w wersji z dwoma filmami na DVD – ”Komornik” i ”Dlaczego nie”. Wersja z prezentem, która kosztuje 9,99 zł, ukazała się w nakładzie 110 tys. egz. Łączny nakład to 510 tys. egz. Wydanie wspiera promocja w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, TVN, TVN Siedem, TVN Style, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska, Kino Polska), prasie oraz w punktach sprzedaży. Kreację stworzył dział promocji ”Vivy!”, a media zaplanował dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). Średnia sprzedaż ogółem ”Vivy!” w styczniu i lutym br. wyniosła 194 753 egz. (dane ZKDP).(AW)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










