WPP zmienia strukturę agencji Grey i Testardo
15.05.2008, 08:23
W wyniku połączenia grupy Grey Worldwide Warszawa i agencji reklamowej Testardo Red Cell powstał holding Grey Group Poland. WPP Group zdecydowała o utworzeniu nowej struktury obu firm.
Po połączeniu Grey Worldwide Warszawa i Testardo Red Cell powstanie holding, w którym większość udziałów będzie miała WPP Group, właściciel Greya. Udziałowcami pozostałej części holdingu będą Rafał Baran i Paweł Niezgoda, założyciele agencji reklamowej Testardo Red Cell (mniejszościowy pakiet miała także WPP). Kierownictwo holdingu Grey Group Poland, która nadal będzie centralą sieci Grey w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, tworzą: Pietro Leone jako CEO w regionie (pełnił tę funkcję również do tej pory) i Paweł Niezgoda jako prezes oraz Rafał Baran jako CEO. Dyrektorem finansowym holdingu została Anna Konarska, dotychczas dyrektor finansowa w Testardo. Od strony operacyjnej pracę dla klientów będą nadzorować Monika Bierwagen jako zastępca dyrektora zarządzającego Grey Worldwide i Ireneusz Turski jako zastępca dyrektora zarządzającego Testardo. Bierwagen nadal będzie group account directorem i new business development directorem w agencji Grey, a Turski - client service directorem w Testardo. W związku z kluczową rolą Pawła Niezgody w holdingu, w dotychczasowych obowiązkach dyrektora kreatywnego w Testardo wspierać go będzie Grzegorz Suchecki (awansował z group head creative directora na dyrektora kreatywnego). Szefową kreacji w agencji Grey pozostaje Katarzyna Sośnierz. Zmieniono ponadto także struktury obu agencji w ramach holdingu. Grey i Testardo Red Cell (zmieni nazwę na Testardo Gram) będą działać jako niezależne agencje reklamowe. Będą miały odrębne siedziby, działy obsługi klienta i kreacji. Wspólne pozostanie zaplecze administracyjne, księgowość, działy HR, IT, DTP, produkcji i strategii. Istniejące dotychczas w ramach Grey Worldwide agencja interaktywna Argonauts i agencja public relations GCI funkcjonują nadal w ramach holdingu i mają wspierać ofertę agencji reklamowych. Podobnie będzie z działami odpowiedzialnymi dotychczas za BTL, eventy, promocje sprzedaży. Poszczególne zespoły w ramach holdingu zostaną także w najbliższym czasie wzmocnione przez nowych pracowników.(MŁ, 15.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










