Drugi etap kampanii Coca-Coli ”Piłka po radosnej stronie życia”
14.05.2008, 08:09
Do końca czerwca br. potrwa drugi etap kampanii Coca-Cola Poland Services, związanej z Euro 2008.
10- i 30-sekundowe spoty pod hasłem ”Piłka po radosnej stronie życia” emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kinach. Są one uzupełnieniem akcji marketingu wirusowego i kampanii marketingu bezpośredniego, w tym m.in. konkursu fotograficznego ”Polska jedenastka na Euro 2008” i internetowego, prowadzonego na stronie Coke.pl. Wcześniej koncern promowały 20-sekundowe teasery. Ich emisja rozpoczęła się 31 marca br. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, za działania PR - agencje Edelman Polska oraz CIC. Zakup mediów koordynował dom mediowy Starcom. Kampanię w Internecie oraz nową stronę Coke.pl przygotowała agencja K2 Internet.(DOK, 14.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










