Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Drugi etap kampanii Coca-Coli ”Piłka po radosnej stronie życia”

Do końca czerwca br. potrwa drugi etap kampanii Coca-Cola Poland Services, związanej z Euro 2008.

10- i 30-sekundowe spoty pod hasłem ”Piłka po radosnej stronie życia” emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kinach. Są one uzupełnieniem akcji marketingu wirusowego i kampanii marketingu bezpośredniego, w tym m.in. konkursu fotograficznego ”Polska jedenastka na Euro 2008” i internetowego, prowadzonego na stronie Coke.pl. Wcześniej koncern promowały 20-sekundowe teasery. Ich emisja rozpoczęła się 31 marca br. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, za działania PR - agencje Edelman Polska oraz CIC. Zakup mediów koordynował dom mediowy Starcom. Kampanię w Internecie oraz nową stronę Coke.pl przygotowała agencja K2 Internet.

(DOK, 14.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.