Wystartowała platforma społecznościowo-shoppingowa Secondstreet.pl
13.05.2008, 08:49
Wczoraj wystartowała internetowa platforma społecznościowo-shoppingowa Secondstreet.pl, odwzorowująca największe polskie ulice handlowo-usługowe. Jako pierwsza swojego wirtualnego odpowiednika doczeka się ulica Piotrkowska w Łodzi.
Pomysłodawcą i inwestorem platformy jest spółka New.Con10t, która specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań z zakresu nowych mediów. Firma postanowiła odwzorować w Internecie największe ulice handlowo-usługowe i nawiązać współpracę z właścicielami tamtejszych sklepów, pubów, restauracji, oddziałów bankowych itp. Witryny sklepów, które nawiążą współpracę z NewCon10t, będą aktywne na wirtualnej ulicy, dzięki czemu po kliknięciu internauta zobaczy wnętrze sklepu i interaktywne menu (w tym również link do e-sklepu). Wraz z platformą zostanie uruchomione internetowe radio shoppingowe Street FM. Na początku 2009 roku do sprzedaży trafi magazyn shoppingowy ”Street Magazine”, który będzie w pełni zintegrowany treścią z platformą Secondstreet.pl.(KRZ, 13.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










