Dział: INTERNET

Dodano: Maj 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartowała platforma społecznościowo-shoppingowa Secondstreet.pl

Wczoraj wystartowała internetowa platforma społecznościowo-shoppingowa Secondstreet.pl, odwzorowująca największe polskie ulice handlowo-usługowe. Jako pierwsza swojego wirtualnego odpowiednika doczeka się ulica Piotrkowska w Łodzi.

Pomysłodawcą i inwestorem platformy jest spółka New.Con10t, która specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań z zakresu nowych mediów. Firma postanowiła odwzorować w Internecie największe ulice handlowo-usługowe i nawiązać współpracę z właścicielami tamtejszych sklepów, pubów, restauracji, oddziałów bankowych itp. Witryny sklepów, które nawiążą współpracę z NewCon10t, będą aktywne na wirtualnej ulicy, dzięki czemu po kliknięciu internauta zobaczy wnętrze sklepu i interaktywne menu (w tym również link do e-sklepu). Wraz z platformą zostanie uruchomione internetowe radio shoppingowe Street FM. Na początku 2009 roku do sprzedaży trafi magazyn shoppingowy ”Street Magazine”, który będzie w pełni zintegrowany treścią z platformą Secondstreet.pl.

(KRZ, 13.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.