Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Ströer reklamuje infoscreeny

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer rozpoczęła kampanię promocyjną infoscreenów, czyli własnych nośników reklamowych, zlokalizowanych w warszawskim metrze, które nadają program przerywany reklamami.

Kampania pod hasłem ”Infoscreen – inspiracja on-line” odbywa się w internetowych serwisach branżowych, w prasie branżowej i na 300 nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Działania potrwają do 15 czerwca. Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na których pasażerowie metra mogą oglądać program przerywany reklamami. W pierwszym etapie inwestycji firma uruchomi 23 nośniki na stacjach metra: Centrum, Pole Mokotowskie, Politechnika, Ratusz Arsenał, Świętokrzyska i Wilanowska. Obecnie na stacji Ratusz Arsenał odbywają się testy infoscreenów, które potrwają do końca maja. Za granicą Ströer ma infoscreeny na stacjach metra, dworcach kolejowych i na lotniskach w Niemczech, a od niedawna również w wiedeńskim metrze.

(TW, 13.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.