Grupa Ströer reklamuje infoscreeny
13.05.2008, 08:40
Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer rozpoczęła kampanię promocyjną infoscreenów, czyli własnych nośników reklamowych, zlokalizowanych w warszawskim metrze, które nadają program przerywany reklamami.
Kampania pod hasłem ”Infoscreen – inspiracja on-line” odbywa się w internetowych serwisach branżowych, w prasie branżowej i na 300 nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Działania potrwają do 15 czerwca. Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na których pasażerowie metra mogą oglądać program przerywany reklamami. W pierwszym etapie inwestycji firma uruchomi 23 nośniki na stacjach metra: Centrum, Pole Mokotowskie, Politechnika, Ratusz Arsenał, Świętokrzyska i Wilanowska. Obecnie na stacji Ratusz Arsenał odbywają się testy infoscreenów, które potrwają do końca maja. Za granicą Ströer ma infoscreeny na stacjach metra, dworcach kolejowych i na lotniskach w Niemczech, a od niedawna również w wiedeńskim metrze.(TW, 13.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










