Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozpoczęła się kampania ”Telewizja Puls przyspiesza o godzinę”

W sobotę ruszyła kampania pod hasłem ”Telewizja Puls przyspiesza o godzinę”.

To drugi etap promocji programu informacyjnego ”Puls Raport”, który w ubiegłym tygodniu zmienił porę emisji z 19.30 na 18.30. Akcja jest realizowana na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach. Wykorzystano siatki wielkoformatowe i backlighty. Kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited. Planowanie i zakup mediów stacja przeprowadziła we własnym zakresie.

(RUT, 12.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.