Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza największa w Polsce kampania wydawnictwa Pascal

Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowo-produktowa wydawnictwa Pascal. Będzie to największa kampania w historii tego wydawcy przewodników turystycznych w Polsce.

Przez pierwszy miesiąc będą emitowane reklamy wizerunkowe. Głównym medium jest telewizja. Spoty (10-, 15- i 30-sekundowe) można zobaczyć w TVN-ie, TVN 24, TVN Siedem, TVN Style, TVN Lingua, TVN CNBC, TVN Turbo, nSport, TVP 1 i TVP 2. Reklamy zaplanowano też w RMF FM, tygodniku ”Wprost” i Internecie – Onet.pl. Do punktów sprzedaży (sieci Empik i Matras) przygotowano materiały POS (plakaty, wobblery, gazetki i katalogi). Na potrzeby produktowej części kampanii przygotowano loterię dla osób, które kupią przewodnik Pascala. Wysyłając SMS-a o treści ”Pascal numer paragonu”, wezmą udział w losowaniu, w którym można wygrać 250 nagród, m.in. dwa samochody Škoda Fabia, kamery i aparaty Canon, walizki podróżne Delsey oraz zestawy gadżetów Pascala. Losowania odbędą się pod koniec czerwca i lipca. Grupą docelową działań reklamowych są osoby w wieku 25-34 lat, zainteresowane podróżowaniem. Reklamy przygotowała agencja Ad Creative, a spoty wyprodukował dom produkcyjny RedIT Production. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand Connection. Obsługą loterii zajmuje się S4.

(MŁ, 12.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.