Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artegence ogłasza śmierć prasy

Agencja interaktywna Artegence prowadzi kampanię reklamową własnego systemu zarządzania treścią na stronach internetowych (tzw. platforma artcore). Działania są skierowane do wydawców prasy.

Reklamy przedstawiają nagrobek prasy drukowanej z latami jej życia – czyli od momentu wynalezienia druku w 1452 roku do 2012 roku, kiedy to rola prasy drukowanej ma być jedynie marginalna – i odsyłają do serwisu Zyciepozyciu.info, w którym znajdują się najważniejsze informacje o systemie. Artegence umieściła reklamy w prasie branżowej, wychodząc z założenia, że czytają ją najbardziej wytrwali zwolennicy druku. – Chcieliśmy zaskoczyć rynek. Większość wydawców przeczuwa konieczność wprowadzenia zmian w swoich modelach biznesowych. My oferujemy im rozwiązania, które pozwolą wykorzystać potencjał mediów interaktywnych nie tylko w celach wizerunkowych, lecz przede wszystkim jako element fundamentalny biznesu – mówi Andrzej Szewczyk, senior innovation manager w Artegence.

(TW, 10.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.