Artegence ogłasza śmierć prasy
10.05.2008, 06:00
Agencja interaktywna Artegence prowadzi kampanię reklamową własnego systemu zarządzania treścią na stronach internetowych (tzw. platforma artcore). Działania są skierowane do wydawców prasy.
Reklamy przedstawiają nagrobek prasy drukowanej z latami jej życia – czyli od momentu wynalezienia druku w 1452 roku do 2012 roku, kiedy to rola prasy drukowanej ma być jedynie marginalna – i odsyłają do serwisu Zyciepozyciu.info, w którym znajdują się najważniejsze informacje o systemie. Artegence umieściła reklamy w prasie branżowej, wychodząc z założenia, że czytają ją najbardziej wytrwali zwolennicy druku. – Chcieliśmy zaskoczyć rynek. Większość wydawców przeczuwa konieczność wprowadzenia zmian w swoich modelach biznesowych. My oferujemy im rozwiązania, które pozwolą wykorzystać potencjał mediów interaktywnych nie tylko w celach wizerunkowych, lecz przede wszystkim jako element fundamentalny biznesu – mówi Andrzej Szewczyk, senior innovation manager w Artegence.(TW, 10.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










