Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat promuje Euro 2008

Telewizja Polsat prowadzi kampanię promującą Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2008.

Hasło kampanii to: ”Weurowzięci”. Akcja obejmuje głównie outdoor i autopromocję na antenie. Autorem kreacji jest agencja Focus. W spotach autopromocyjnych występują piłkarze: Tomasz Hajto, Piotr Świerczewski, Jerzy Brzęczek, Wojciech Kowalczyk, Marek Koźmiński, Czesław Michniewicz, Marcin Adamski oraz dyrektor sportu w Polsacie Marian Kmita i komentatorzy stacji: Mateusz Borek, Bożydar Iwanow i Roman Kołtoń.

(RUT, 09.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.