Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 09, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MobilKing sponsorem polskiej ligi żużlowej

MobilKing, wirtualny operator telefonii komórkowej, został sponsorem wspomagającym ligi żużlowej Speedway Ekstraliga (Ekstraliga Żużlowa).

Jeszcze w tym miesiącu logotyp MobilKinga będzie widoczny na wszystkich stadionach ligi, m.in. na bandach i w miejscach, w których zawodnicy przygotowują się do startu. Tomasz Rudnicki, dyrektor zarządzający MobilKing, twierdzi, że 85 proc. widowni żużla na stadionach stanowią mężczyźni, a to do nich operator chce dotrzeć. – Z tego powodu nie może nas tam zabraknąć – mówi. Dodaje, że liczy również na wzrost sprzedaży starterów. Ekstraliga Żużlowa podaje, że liga żużlowa w Polsce co roku przyciąga na stadiony ponad 700 tys. widzów, a pierwsze trzy kolejki w telewizji obejrzało ok. 1,5 mln telewidzów. W tym sezonie fani tej dyscypliny sportu mogą oglądać relacje z meczów w TVP Sport i TVP Info oraz na platformie internetowej iTVP. Umowa z MobilKingiem, z opcją przedłużenia, obowiązuje do końca obecnego sezonu, czyli do początku października br. Ekstraliga Żużlowa szuka sponsora tytularnego i rozmawia w tej sprawie z kilkoma firmami.

(TW, 09.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.