EM Lab planuje pozyskanie 4,5 mln zł z giełdy
08.05.2008, 08:27
Agencja eventowa EM Lab (Change Integrated) planuje w połowie czerwca br. debiut na warszawskiej giełdzie. Spółka, wchodząca na rynek alternatywny New Connect poprzez ofertę prywatną, chce pozyskać około 4,5 mln zł z emisji akcji.
Doradcą EM Labu w tym zakresie jest Dexus Partners. Agencja chce zdobyć pieniądze na dalszy rozwój i poszerzyć ofertę usług, zwiększyć obroty, co ma ułatwić obsługę dużych firm. Planuje także przejęcia innych firm marketingowych. W pierwszym kwartale br. przychody EM Labu wyniosły 3,6 mln zł, czyli o 57 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2008 roku spółka wypracowała 218 tys. zł zysku brutto (wzrost o 34 proc.).(MŁ, 08.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










