Ogólnopolska kampania ”Zobacz przyszłość na własne oczy...”
”Zobacz przyszłość na własne oczy. Zadbaj o swój wzrok” – pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Stowarzyszenia Zwyrodnienia Plamki Związanego z Wiekiem AMD. Potrwa do 12 czerwca br.
Celem akcji jest poinformowanie o zwyrodnieniu plamki żółtej, nieuleczalnej chorobie oczu, która może prowadzić do całkowitej ślepoty i sposobach wczesnego jej wykrywania. Na potrzeby akcji zaadaptowano autobus, który pełni funkcję laboratorium. Chętni mogą w nim przebadać wzrok i zasięgnąć rady specjalistów. Za organizację akcji i działania media relations odpowiada agencja Event Public Relations. Podobne akcje w tym samym czasie prowadzone są na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Wsparcia udzielił koncern Bausch & Lomb, partner Światowej Akcji Zapobiegania Ślepocie Vision 2020.(DOK, 08.05.2008)










