Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały tematyczne w kwietniu poprawiły wyniki oglądalności

W kwietniu TVN 24 był liderem wśród kanałów tematycznych w grupie ogólnej, a TVN Siedem - w komercyjnej. Wszystkie kanały z pierwszej piątki poprawiły wyniki z kwietnia ub.r.

Udział w rynku kanału TVN 24 wyniósł w kwietniu br. 2,53 proc. (w kwietniu ub.r. 2,47 proc.). Drugi był TVN Siedem - 1,62 proc. (1,46 proc.), a dalej uplasowały się: MiniMini - 1,09 proc. (0,59 proc.), Cartoon Network/TCM - 0,79 proc. (0,71 proc.) i Polsat 2 - 0,73 proc. (0,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) najlepiej wypadł TVN Siedem - 2,07 proc. (1,70 proc.), wyprzedzając ubiegłorocznego lidera TVN 24 - 1,87 proc. (1,86 proc.). Kolejne miejsca zajęły: Viva Polska - 1,25 proc. (0,80 proc.), MiniMini - 0,85 proc. (0,55 proc.) i AXN -0,83 proc. (0,56 proc.). Dane: AGB Nielsen Media Research.

(RUT, 07.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.