Kanały tematyczne w kwietniu poprawiły wyniki oglądalności
07.05.2008, 08:20
W kwietniu TVN 24 był liderem wśród kanałów tematycznych w grupie ogólnej, a TVN Siedem - w komercyjnej. Wszystkie kanały z pierwszej piątki poprawiły wyniki z kwietnia ub.r.
Udział w rynku kanału TVN 24 wyniósł w kwietniu br. 2,53 proc. (w kwietniu ub.r. 2,47 proc.). Drugi był TVN Siedem - 1,62 proc. (1,46 proc.), a dalej uplasowały się: MiniMini - 1,09 proc. (0,59 proc.), Cartoon Network/TCM - 0,79 proc. (0,71 proc.) i Polsat 2 - 0,73 proc. (0,55 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) najlepiej wypadł TVN Siedem - 2,07 proc. (1,70 proc.), wyprzedzając ubiegłorocznego lidera TVN 24 - 1,87 proc. (1,86 proc.). Kolejne miejsca zajęły: Viva Polska - 1,25 proc. (0,80 proc.), MiniMini - 0,85 proc. (0,55 proc.) i AXN -0,83 proc. (0,56 proc.). Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 07.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










