Orędzie premiera Tuska oglądało 4,2 mln widzów
06.05.2008, 08:43
Orędzie premiera Donalda Tuska w piątek 2 maja o godz. 20 obejrzało 4,2 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Wyprodukowane przez ATM Grupę SA za 11 tys. zł orędzie pokazały: TVP 1 (3,7 mln widzów), TVP Info (215 tys. widzów) i TVN 24 (kanał mimo o połowę mniejszego zasięgu niż TVP Info zgromadził 268 tys. widzów). Łączny udział tych stacji w rynku wyniósł 35,20 proc. (z czego Jedynka, która była w tym czasie liderem rynku, miała 31,12 proc.). Dla porównania orędzie prezydenta Lecha Kaczyńskiego 17 marca przyciągnęło w sumie 8,2 mln widzów przy 52 proc. udziału w rynku (było transmitowane w TVP 1, TVP 2, TVN 24 i TV Polonia). Z kolei ostatnie orędzie poprzedniego premiera, Jarosława Kaczyńskiego, 27 września ub.r. miało w sumie 6,4 mln widzów i 41,44 proc. udziału w rynku (TVP 1, TVP 3). Premier Tusk nie przebił jednak programów najchętniej oglądanych podczas długiego weekendu (1-4 maja 2008). Pierwszą trójkę stanowiły: serial ”Ranczo” (7,2 mln widzów), serial ”Na dobre i na złe” (5,6 mln) i niedzielny ”Sport” po ”Wiadomościach” (5,6 mln). Orędzie, biorąc pod uwagę widownię zebraną na trzech antenach, znalazło się dopiero na dziewiątym miejscu.(RUT, 06.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










