Ebi Smolarek w kampanii telefonów i telewizorów LCD Samsunga
06.05.2008, 08:23
Firma Samsung Electronics Polska rozpoczęła kampanię promującą nową linię telewizorów LCD serii 6.
Jej elementem jest przygotowany specjalnie na polski rynek spot telewizyjny z udziałem Euzebiusza Smolarka, piłkarza reprezentacji Polski w piłce nożnej. Celem kampanii pod hasłem ”Wyobraź sobie piękno, które przyciąga” jest wprowadzenie na polski rynek nowej linii telewizorów, a także wsparcie sprzedaży nowych produktów i podtrzymanie wizerunku firmy Samsung jako nowoczesnej, stylowej i określającej trendy. Działania obejmują telewizję, prasę, Internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Kreację przygotowała agencja Cheil Worldwide, a media kupił dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do połowy czerwca. Z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej firma Samsung Electronics Polska przygotowała też limitowaną serię tysiąca telefonów Samsung J700. W tej akcji też wykorzystano wizerunek Smolarka. Seria telefonów J700 będzie zawierać dzwonki, gry java i tapety związane z piłką nożną i Ebim Smolarkiem. Gratką dla fanów futbolu ma być również dedykacja Smolarka i wygrawerowany na obudowie telefonu autograf piłkarza. Aparaty pojawią się na rynku w połowie maja. Pod koniec tego miesiąca rozpocznie się kampania reklamowa telefonów, która obejmie prawdopodobnie prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. Trwają prace nad mediaplanem kampanii.(TW, 06.05.2008)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










