Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2008

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Generali, korzystając z wizerunku Małysza, zachęca do inwestowania

Wczoraj ruszyła kampania reklamowa indywidualnych programów inwestycyjnych oferowanych przez Grupę Generali.

W reklamach wykorzystano wizerunek Adama Małysza, którego Grupa Generali sponsoruje od kilku lat. Kampania potrwa do 26 maja i obejmie telewizję (15-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane na antenach TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 24) oraz prasę (m.in. największe tygodniki i dzienniki). Kreacje przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD Optimum Media.

(MŁ, 06.05.2008)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.